Iratkozzon fel hirlevelunkre!

Legyen az elsők között, aki értesül szállodánk különleges ajánlatairól és akcióiról! Legyen Ön is azok között, akiket elsőként tájékoztatunk a hotel friss híreiről, változásairól és időszakos nyereményjátékainkról.

Az adatvédelmi nyilatkozatot elolvastam és elfogadom.

A Holdvirág Hotel vendégvélemények szervezett kezelésének szabályzata


Az utasítás célja

A Holdvirág Hotel szállodában a vendégvélemények szervezett kezelésének szabályozása és rögzítése.

Az utasítás hatálya

Az utasítás hatálya kiterjed a Holdvirág Hotel összes szervezeti egységére és munkavállalójára.

Az utasítás hatálya a vendégvélemények szervezett kezelésére terjed ki, nem terjed ki a kivizsgálás módjára és az esetleges következményekre.

Vendégvélemények érkezése

Csatorna Formátum Begyűjtés – feldolgozás Kiértékelés
Szobai bekészített papír alapú vendégkérdőív papír alapú HK vezető minden utazáskor – heti rendszerességgel leadva a salesre heti rendszerességgel a sales által, havi szinten közös kiértékelés a területi vezetőkkel
Saját weboldal
Google +
Booking
Szállás.hu
E-Mail
online napi szinten excel táblázatba a sales által havi bontásban a sales összeszedi, havi szinten közös kiértékelés a területi vezetőkkel

Vendégvélemények Feldolgozása

Szállodai papír alapú vendégértékelések

A Housekeeping vezető, housekeeping supervisor napi szinten begyűjti a kitöltött vendégkérdőíveket, melyeket heti rendszereséggel lead a Senior Sales Manager részére.

Online vendégértékelések

A szállodaigazgató minden nap ellenőrzi a fenti online portálokon beérkező véleményeket, melyeket rögzít az erre a célra létrehozott excel táblázatba.

Vendégvélemények Kiértékelése

A beérkezett vendégvéleményeket a szállodaigazgató heti rendszereséggel összesíti.

Minden hónap 05-ig, kiküldi az összesített vendégvéleményeket az ügyvezetőnek, annak érdekében, hogy az esetleges negatív vendégvéleményeket kivizsgálják, a pozitív vendégvéleményeket közvetítsék a kollégáknak.

A havi első területi vezetői meetingen, a területi vezetők kiértékelik a havi visszajelzéseket.

Intézkedések

A havi első vezetői meetingen a területi vezetők beszámolnak a szállodaigazgató részére a területüket érintő negatív és pozitív visszajelzésekről, és javaslatot tesznek a hiba kijavítására, az esetleges problémák kiküszöbölésére, továbbá a név szerint megemlített pozitív visszajelzést kapó dolgozó jutalmazására.

A visszajelzésekben szereplő tendenciákat megvizsgálva, azonnali javaslatot tesz a területi vezető az igazgató felé, aki a felmerült hiányosság probléma kiküszöbölésére, a jó gazda szemlélet szem előtt tartása mellett azonnali intézkedést tesz:

  • az orvosolható problémákra azonnali döntéshozatal
  • a nagyobb beruházást igénylő megoldások/fejlesztések ügyében szállodaigazgató javaslatot tesz a szállodaüzemeltető cég és a tulajdonosok felé.

Záró és hatályba léptető rendelkezések

Jelen utasítás 2023 augusztus 1 napján lép hatályba.

Az utasítás hatálya alá tartozó szervezeti egységek felelős vezetőitől elvárom jelen utasítás rendelkezéseinek szigorú betartását és betartatását.

Sárvár, 2023-08-01

Ügyvezető igazgató

Ábrahám Zsuzsa

Copyright 2024 Hold Virág Szállás